Mijn eerste reis - Reisverslagen van Demi Schouten - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Demi Schouten - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Drie maanden stage lopen in Kisumu en Rangala!

Recente Reisverslagen:

09 December 2019

Laatste week, afscheid Kenia en weer thuis!

25 November 2019

Schilderen en lunchen bij Babyhome

17 November 2019

Kakamega Forest

12 November 2019

Bijzondere en heftige gebeurtenissen

03 November 2019

Overstroming en schoolviering
Demi

Hallo! Mijn naam is Demi Schouten en ik ben 19 jaar oud. Op dit moment volg ik de opleiding MBO Verpleegkunde niveau 4 op het Kellebeek college te Roosendaal. Op 29 augustus vliegen wij naar Kenia, hier gaan wij de komende drie maanden stage lopen. Ik heb er super veel zin in! Ik zal via 'Waar ben jij nu ' iedereen op de hoogte houden van mijn verblijf in Kenia.

Actief sinds 07 Mei 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4086

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2019 - 26 November 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: