We gaan bijna! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Demi Schouten - WaarBenJij.nu We gaan bijna! - Reisverslag uit Goes, Nederland van Demi Schouten - WaarBenJij.nu

We gaan bijna!

Door: Demi

Blijf op de hoogte en volg Demi

28 Augustus 2019 | Nederland, Goes

De koffers zijn ingepakt, de boardingpass en visum zijn uitgeprint. We vertrekken bijna!

Morgen avond om 20:35 vlieg ik naar Kenia. Hier zal ik 3 maanden stage gaan lopen. Dit zal in twee verschillende ziekenhuizen zijn. In een ziekenhuis in Kisumu en een klein ziekenhuisje in Rangala. Ook ga ik in een weeshuis in Rangala helpen. Hier zal ik ook meer over laten horen als ik eenmaal stage aan het lopen ben.

Verder nog even over mijzelf. Mijn naam is Demi en ik ben 19 jaar oud. Ik woon samen met mijn moeder en onze 4 katten in Goes. Ik volg de opleiding Verpleegkunde niveau 4 in Roosendaal. Dit is mijn derde schooljaar. In mijn vrije tijd lees ik graag en ga ik meestal met mijn moeder en zus naar concerten. Ook ben ik actief als leiding bij scouting.

Ik hoop in Kenia heel veel te leren, maar ook vooral te genieten. Ik weet totaal nog niet wat ik kan verwachten, dus ik vertrek morgen met weinig verwachtingen.

Via deze blog zal ik iedereen thuis op de hoogte houden!

Ik heb er super veel zin in!!! Jullie horen meer van mij :)

Groeeetjeesss,
Demi

  • 28 Augustus 2019 - 22:20

    Annelies:

    Lieve schat ,het is bijna zover, nog even de laatste kleine dingetjes doen en dan op naar Schiphol

  • 28 Augustus 2019 - 23:08

    Wilma:

    Hee lieverd!

    Wat ontzettend leuk dat je dit kunt en gaat doen! Dit is een "once in a Lifetime" avontuur, geniet er van!

    Liefs van mij

  • 28 Augustus 2019 - 23:25

    Wilma Walhout:

    Lieve Demi in mijn ogen blijf je dat lieve kleine blonde popje maar ook kleine meisjes worden groot ..en zoals k weet vanaf dat je klein was is jouw hart ook super groot ..Kinderen daar zullen de liefde en de zorg die jij meebrengt zo waarderen en dus kunnen wij alleen maar hopen dat jij daar niet je hart verliest en daar voor altijd wil blijven ..3 maanden is een lange tijd als jij terug komt staat hier de winter al weer voor de deur ..Geniet van deze ervaring en zorg dat het er een word met een gouden randje ...Heel veel liefs en zorg goed voor jezelf ..❤

  • 29 Augustus 2019 - 06:11

    Marja Van Dommelen:

    Heel veel succes daar,wil graag op de hoogte blijven van je werkervaringen in Kenia

  • 29 Augustus 2019 - 06:38

    Els:

    Heel super. Wat jij ga doen.
    Meis ik wens jou een goede reis toe. Geniet van het land
    Van je stage. En alle ervaringen die je gaat beleven. Heel veel plezier. .

  • 29 Augustus 2019 - 07:54

    Ulrike Van Berge:

    Lieve Demi,

    Heel veel plezier en ben erg benieuwd naar je avonturen.

    Liefs de van den Bergjes

  • 29 Augustus 2019 - 08:49

    Jolien Bosselaar:

    Écht super Demi! Zó knap dat je dit gaat doen! Om nooit te vergeten. Ga er van genieten. Veel succes!!

  • 29 Augustus 2019 - 11:03

    Linda IJzermans:

    Demi!
    Heel gaaf dat jullie deze ervaring aangaan!!!!

    Succes, geniet en laat ons een beetje meegenieten van jouw verhalen ; )

    Groetjes Linda

  • 29 Augustus 2019 - 14:13

    Jeannette:

    Heel veel plezier, en geniet ervan.

  • 29 Augustus 2019 - 17:12

    Véronique:

    Goede reis, succes en geniet! Powerwuuf.
    Ik ga je volgen hoor.
    Dikke knuffel.

  • 29 Augustus 2019 - 19:40

    Jan Vis:

    Heel véél succes, en heb een mooie tijd daar

  • 31 Augustus 2019 - 07:10

    Rinus:

    Ik wacht op eerste verslag lol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Hallo! Mijn naam is Demi Schouten en ik ben 19 jaar oud. Op dit moment volg ik de opleiding MBO Verpleegkunde niveau 4 op het Kellebeek college te Roosendaal. Op 29 augustus vliegen wij naar Kenia, hier gaan wij de komende drie maanden stage lopen. Ik heb er super veel zin in! Ik zal via 'Waar ben jij nu ' iedereen op de hoogte houden van mijn verblijf in Kenia.

Actief sinds 07 Mei 2019
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 4084

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2019 - 26 November 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: